خوشبختی، آرامش، شادی وچیزهای دیگه

یکشنبه، اردیبهشت ۳۰، ۱۳۸۶

دعوت

با اینکه تا حالا هیچ کسی از من دعوت نکرده که آرزوهامو بگم یا تو بازی شب یلدا شرکت کنم! این با ر خودم از خودم و خودت دعوت میکنم که بگیم چه کسانی بیشترین تاثیر و روی ما داشتن

مامانم به خاطر عشقش به کتاب و روزنامه و درس و مطالعه وخلاصه هر چیز نوشتاری
داداشی که باعث شد خیلی زودتر از سنم ادای مامانا رو در بیارم
تلخون صمد بهرنگی
سوسن به خاطر ترسش از بیان احساساتش
فروغ فرخزاد به خاطر شعرهاش که ضربان قلبم و تند میکرد
ناتالی وود در شکوه علفزار ِ عشقش به وارن بیتی ِ و غم و رنجی که نصیبش شد
دکتر پیران ِ که عاشق کلاساش بودم ِ مخصوصا جامعه شناسی شهریش وتوضیح ارتباط شهر سازی با زناشویی
مهندس فیوزی به خاطر سخاوتش
پریای احمد شاملو
سامویل هانتینگتون و جامعه شناسی پنج انقلاب که باعث شد خاتمی را دوست داشته باشم
سپاه و پاسدار و بسیج و هر چیزی که شبیه ریش باشه که باعث نفرت ووحشت من از هرچی آدم ریشوو پلیس شد
احمد محسن پور چون من و برادرم و به ساز زدن و آواز خوندن تشویق کرد
و بالاخره سهراب سپهری که تعریفش از زندگی ِ زندگی من و عوض کرد
و خیلی های دیگه که دوست ندارم به یادشون بیارم

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]



<< صفحهٔ اصلی